מצטיינים בסורוקה – דור העתיד של הרפואה

בשבוע שעבר התקיים במצפה בית אשל בבאר שבע, טקס חגיגי בו הוכרזו המתמחות והמתמחים המצטיינים, והסטז'ריות והסטז'רים המצטיינים של סורוקה, בשיתוף הקרן הקיימת לישראל שפועלת רבות למען היחידה לחינוך רפואי בבית החולים.
מצטיינים בסורוקה – דור העתיד של הרפואה

משתתפי האירוע, ביניהם מנהלים בכירים, עובדי בית החולים ובני משפחה שהגיעו לפרגן, לבשו לבן וזכו ליהנות מסיור מודרך וממופע אורקולי.

אחד התפקידים החשובים של סורוקה הוא הכשרת דור העתיד של הרפואה ומקצועות הבריאות בנגב. בהתאם, תכנית ההתמחות בסורוקה היא מהטובות בארץ. רופאים שמסיימים את התמחותם בסורוקה מוערכים מאוד על ידי הקהילה הרפואית בישראל, מתמנים לתפקידים בכירים במערכת הבריאות ושמם יוצא למרחוק.

בסורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי מקבוצת כללית כ-450 מתמחות ומתמחים בתחומי הרפואה המגוונים, אשר עובדים ולומדים וראויים להערכה על עבודתם האינטנסיבית והחשובה בבית החולים לקידום בריאות תושבי הנגב. תקופת ההתמחות היא תקופה ייחודית ומאתגרת במסלול החיים של רופא, והיא בעלת משמעות גדולה בעיצוב דמותו.
עשרות המלצות התקבלו בוועדת ההתמחות והסטז', מתוכן נבחרו 20 המצטיינים.
הצוות שמוביל את הכשרת דור העתיד שלל הרופאים המומחים בנגב כולל את מנהל היחידה לחינוך רפואי, ד"ר אריה קויפמן, יו"ר ועדת התמחות, ד"ר אלה אברמוביץ' , יו"ר ועדת הסטז' ד"ר יובל סופרו ורכזת ועדת התמחות וסטז', קרן ממן.

המתמחים/ ות המצטיינים:

החטיבה לרפואה פנימית: ד"ר אביה קדמי, ד"ר פהמי אבו עליון , ד"ר אשרף אבו גאמע, ד"ר ספיר יצחקי גבאי

בית חולים סבן לילדים: ד"ר קרן ביהם רוכברגר , ד"ר ליזל גרנר, ד"ר אחמד שבלי

החטיבה למיילדות וגינקולוגיה[1] : ד"ר יעל רייכר, ד"ר אורית ויסוצקי ברודר, ד"ר מורן שחר

החטיבה הכירורגית: ד"ר איוון קוקייב, ד"ר גיא גרשון, ד"ר תמיר רגב, ד"ר דניאל לוי ז"ל

החטיבה להרדמה וטיפול נמרץ: ד"ר אלכסנדר סמירנוב, ד"ר אסף דנציגר

החטיבה לרפואת המוח: ד"ר הדר שדה

המחלקה לרפואה דחופה: ד"ר קאייד עאיש

דימות ורדיולוגיה אבחנתית: ד"ר אוריאל וקסמן, ד"ר ליאור ווילק

ד"ר דניאל לוי ז"ל שהיה מתמחה באף אוזן וגרון, נרצח ב- 7 באוקטובר במרפאה בקיבוץ בארי, עת יצא לטפל בחבריו במרפאה בקיבוץ. ימים ספורים קודם לכן הוא נבחר כמתמחה מצטיין, ולצערנו לא זכה למעמד המרגש של קבלת ההוקרה, אותה יקבלו בשמו בני משפחתו.

הסטז'רים/יות המצטיינים:

ד"ר הדר אלקובי וייס, ד"ר סלמאן אבו עגאג, ד"ר מור דיין, ד"ר בראה אבו קרן, ד"ר ספיר אלוק, ד"ר יבגני רבינוביץ', ד"ר יונתן ג'ק סוסן, ד"ר ירדן ניצני, ד"ר ענבל רביב, ד"ר דניאל בן ארי, ד"ר דור הלפרן, ד"ר אור אסולין, ד"ר נעה סופר,  ד"ר איילת לוטטי, ד"ר ענבר ליפשיץ,  ד"ר תמר שזירי, ד"ר שירי שניידר סוסן, ד"ר שמואל ברויאר, ד"ר עילית פורמן, ד"ר ליאור מיה קוטלר, ד"ר עדי סגל, ד"ר זהר רבקה גורן.

ד"ר דרור דולפין, סגן מנהל סורוקה, אחראי על כח אדם רפואי בבית החולים: "אירוע זה מרגש כל שנה מחדש. מפגש שבו מוקירים את המצטיינות והמצטיינים בנוכחות בני המשפחה. ההתמחות בסורוקה הופכת את המתמחים והמתמחות שלנו לרופאים ורופאות טובים יותר ומאפשרת להם להתמקצע על הצד הטוב ביותר. חווית ההתמחות היא בראש מעיינינו ואנו מקיימים שיח שוטף עם המתמחים כדי לתת מענה לצרכים העולים מעת לעת".

ד"ר שלומי קודש, מנהל סורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי: " אם יש משהו מובהק שהמלחמה הזו הוכיחה הוא שהצוותים בסורוקה הם הכח והמרכיב החשוב ביותר בהצלחת בית החולים בכל אתגר בשיגרה ובחירום.  המתמחים, המתמחות, הסטז'רים והסטז'רייות שלנו הם חלק בלתי נפרד מההון האנושי בבית החולים ודור העתיד של מערכת הרפואה בנגב".

ד"ר קודש מוסיף: " אני מעריך ומודה למתמחים ולמתמחות המצטיינים שלנו על עבודתם המאומצת במהלך שנות התמחותם ובפרט בשנה זו. שנה בה העוצמה של סורוקה בלטה בזכות הנחישות, השליחות ותחושת המחוייבות והשותפות של העובדים שלנו לצלוח את האתגרים המורכבים.
תוכנית ההתמחות בסורוקה היא מהטובות בארץ. רופאים ורופאות שמסיימים את התמחותם בסורוקה חשופים למקרים מורכבים וקיצוניים, הם זוכים להערכה בקרב הקהילה הרפואית בישראל, מתמנים לתפקידים בכירים במערכת הבריאות ושמם יוצא למרחוק.
אני מאחל לכולם המשך הצלחה והצטיינות שאפיינה אותם עד כה גם בהמשך הדרך".

יצירת קשר

דילוג לתוכן